انتخاب شما
رتبه ی سایت
آمار بازدید
گزارش


341-DodgeChargerHemi

 




C_Class_History








Lamborghini_Gallardo








Quattroporte








mustang








off-road








panamera








AUDI R8








SUV








ferrari




BMW6








Cadillac








grancabrioi








Dodgcharger








G280








Landrovar








Aurion-Box








i40





























































































برخورد زنجیره‌ای 15 خودرو در اتوبان صدر
عکس تزیینی است
 
برخورد زنجیره‌ای 15 خودرو در اتوبان صدر
 
مجله خودرو : برخورد زنجیره ای 15 خودرو در اتوبان صدر صبح امروز 2 زخمی بر جای گذاشت.
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «مجله خودرو» به نقل از ایسنا مسئول روابط عمومی اورژانس تهران با اعلام خبر تصادف زنجیره‌ای میان 15 خودرو به علت لغزنده‌بودن معبر در اتوبان صدر نرسیده به نوبنیاد خاطرنشان کرد: بر اثر این حادثه دومرد 38 و 30 ساله مصدوم شدند که عوامل اورژانس در ساعت 6:19 صبح دوشنبه این دو نفر را به بیمارستان‌های شهدای تجریش و هفتم‌تیر منتقل کردند.

حسن عباسی همچنین از مرگ سه مرد بر اثر وقوع آتش‌سوزی در یک کارخانه مبل‌سازی در صبح دوشنبه خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع آتش‌سوزی در یک کارخانه مبل در ساعت6:20 صبح روز دوشنبه در منطقه علی‌آباد واقع در بزرگراه آزادگان سبب محبوس‌شدن سه تن در کارخانه و سوختگی و مرگ آنان شد.

به گفته مسئول روابط عمومی اورژانس تهران در این حادثه نیز عوامل اورژانس به کمک امدادگران آتش‌نشانی یک مرد 42 ساله که دارای 50 درصد سوختگی بود را نجات داده و به بیمارستان شهدای یافت‌آباد منتقل کرده‌اند.

وی افزود: سه دستگاه آمبولانس نیز تا زمان پایان عملیات اطفای حریق در ساعت 8:10 در محل مستقر بودند تا مصدومان احتمالی حادثه را به بیمارستان منتقل کنند.

مسئول روابط عمومی اورژانس تهران با اشاره به وقوع یک فقره آتش‌سوزی در ساعت 21:30 یکشنبه در محدوده خیابان قزوین به ایسنا گفت: بر اثر این حادثه یک نفر با درجه سوختگی بالا فوت کرد.

به گفته عباسی جنسیت و سایر مشخصات متوفی به علت شدت سوختگی برای عوامل اورژانس قابل شناسایی نبود.

مسئول روابط عمومی اورژانس تهران با اعلام خبر سقوط یک دستگاه وانت‌بار از پل شهدای گمنام بر روی اتوبان شهید بابایی خاطرنشان کرد: این حادثه که در ساعت 14:57 روز گذشته رخ داد، مرگ مردی 28 ساله و مصدومیت مردی 48 ساله را رقم زد. عوامل اورژانس پس از حضور به علت وخامت حال مصدوم درخواست امداد هوایی کرده و مصدوم را به بیمارستان امام‌خمینی(ره) منتقل کردند.

عباسی با اشاره به وقوع تصادف میان یک دستگاه سواری پراید و اتوبوس اظهارکرد: این حادثه که در ساعت 22:55 روز گذشته در میدان راه‌آهن به سمت میدان شوش رخ داده سه مصدوم برجای گذاشت.

به گفته مسئول روابط عمومی اورژانس تهران مصدومان این حادثه که مردی 37 ساله، زنی 25 ساله و یک دختربچه سه ساله بوده‌اند توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شده‌اند.


 

 


نوشته شده توسط علیرضا سیادتی در دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:اخبار خودرو"خبرخودرو"سایت خودرو, | لینک ثابت مطلب

آخرین مطالب